Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op.

Wat is mijnhulphond.nl?
Mijnhulphond.nl is een webshop met assistentiehond-gerelateerde artikelen, gerund door Marlies en haar hulphond Winter. Er is geen relatie met hulphondenscholen of andere professionele instanties.
Kan ik met een tuig van jullie mijn hond overal mee naartoe nemen?
Nee, daarvoor heeft je hond een speciale opleiding nodig bij een hulphondenschool. Winkels en andere openbare gelegenheden kunnen hierop controleren.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen worden twee keer per week verzonden, waardoor je je bestelling altijd binnen een week in huis hebt.
Het product dat ik wil, is niet op voorraad. Wat nu?
Neem contact op voor de actuele levertijd.
Ik wil graag een andere kleur/maat/tekst van een product, kan dit?
Dit is helaas niet mogelijk. Wij hebben niet voldoende capaciteit om maatwerkproducten te leveren bovenop het bestaande assortiment. Suggesties en wensen voor (nieuwe) producten om op te nemen in het assortiment zijn wel altijd welkom.
Hoe komen de prijzen tot stand?
Omdat veel mensen met een assistentiehond moeten rondkomen van een klein budget, probeer ik de prijzen zo laag mogelijk te houden. Wel wordt al het handwerk op de naaimachine uitbesteed tegen een eerlijk loon. Verder beknibbel ik niet op goede materialen, zodat je lang plezier hebt van een product en het de moeite is om een product te repareren als het onverhoopt toch kapot gaat.
Mijn product is kapot gegaan buiten de zichttermijn, wat nu?
Wat vervelend dat je product van mijnhulphond.nl kapot is gegaan. Bij normaal gebruik is dit natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact met mij op en dan komen we samen tot een passende oplossing.